27 Şubat 2015 Cuma

ALLE Klinik Ziyaretimiz



 
Fotoğraf: Sarper KESİM




Geçenlerde ziyaret ettiğimiz Alle klinik sıkça rastladığınız sağlık merkezlerinden biri değil. Gerçekten yaptıkları işte istekli ve hevesli oldukları kesin ve her şeyden önemlisi müşterilerine sonsuz değer veriyorlar ve insanların biricik olduğu gerçeğini asla ihmal etmiyorlar.

İlk ziyaretimizde biraz sohbetten sonra ben cilt bakımıyla başladım Alle klinikteki günüme. Nurcan ise ayak sağlığı için ayaklarını Podolog Işıl Yıldırım’a teslim etti. Sonrasında yer değiştirdik. Bu seanslardan sonra yüzüm pırıl pırıl, ayaklarım ise muhteşem görünüyordu ve tüm samimiyetimle şunu demek istiyorum ki bir ayağı bu kadar güzelleştirebilen bir insan hayatımda ilk defa görüyorum. Tek bir bakımla bile ayaklarımda büyük bir fark yarattı.

En son ozon sauna denilen bir terapi denedik. Başının dışarıda kaldığı bir kabine girerek uygulanan bu terapi 40-55 derece arasında kişinin isteğine göre ayarlanıyor. Uygulama 15-30 dakika sürebilirken ben anca 15 dakika dayanabildim =) Ozon vücuda ciltten emilerek girerek cildi yeniler böylelikle cildimi ipeksi bir görünüme kavuşturdu. Kabinden çıktığımda biraz basımın dönduğunu itiraf edeceğim ama bol su içerek bunu hızlıca giderdim. Ozon saunanın bir faydası daha metabolizmayı hızlandırıcı olması ve dolasıyla kilo vermene yardımcı olmasıdır.

 

 
 
Başta Op. Dr. Arzu Ilknur Özdemir’e ve  Medine Budak hanim olmak üzere bütün Alle Klinik ailesine teşekkür ederek yazımın sonuna geliyorum.. 
Takipte kalarak sonuçları ilerleyen zamanda öğrenebilirsiniz.. Stay in touch ;)
Hepinize mutlu ve huzurlu bir Cuma akşamıdiliyorum..

Love Aycan
 


12 yorum:

Fotoğraf ve Videolar Sarper Kesim